• Workouts
Al heel veel jaren worden de verkeerde adviezen aan vrouwen gegeven die willen afvallen en trainen voor een mooi slank lichaam. Al die vrouwen blaadjes staan vol met adviezen over ingewikkelde slopende diëten die meer kwaad doen dan goed en uren lange cardio sessies op de
Op veel sportscholen is het buikspierkwartiertje voor vrouwen razend populair. Vrouwen willen een platte buik en willen minder buikvet maar hoe doe je dat?  Elke vrouw heeft buikspieren, maar bij de een zijn ze beter zichtbaar dan bij de ander. Hoe meer vet er op je buik
Buikspier oefeningen met de Stability Ball of ook wel Swiss Ball genoemd zijn razend populair, en dat is niet voor niets want met de Stability Ball kun je heel effectief je buikspieren trainen. Wij hebben een workout voor je samengesteld die je helpt een mooi platte buik te krijgen.
  • 1

Snel spiermassa opbouwen en zichtbare spieren, dat is wat de meeste willen die aan het trainen zijn in de sportschool. En de meeste zijn dan ook opzoek naar het perfecte schema en de perfecte oefening, maar krachttraining kun je op heel veel manieren doen en er is niet echt een ultieme oefening of fitness schema. Ieder lichaam is anders en wat voor je buurman werkt, werk voor jou misschien minder. Toch zijn er manieren die beter werken dan andere en die iedereen zou moeten doen die meer en sneller spiermassa willen opbouwen. Een van die manieren is het doen van supersets.

De appel is een van meest gegeten fruitsoorten van deze tijd, maar hoe gezond is de appel en past hij in elk dieet of kun je hem beter maar niet eten als je aan het afvallen bent.
Vruchten zijn altijd goed voor je en appels zijn daar dan ook geen uitzondering op. Een appel bevat gemiddeld rond de zestig calorieën (uiteraard afhankelijk van de grootte van de appel). Ook zitten er goede suikers in de appel, met name fructose. Tevens zitten er vezels in appels. Daarnaast heeft een appel veel vitamine C en antioxidanten. Het kan dus geen kwaad om een appel te eten en het is een hele gezonde snack voor tussendoor. Maar ook als je aan het afvallen bent kan een appel een goede toevoeging zijn op je dieet.

Als je bezig bent met afvallen dan wil je het liefst dat binnen een aantal weken de kilo’s er vanaf vliegen, maar is het wel mogelijk om snel af te vallen en wat moet je doen om snel af te vallen?

Voor veel krachtsporters is de winter een tijd om te bulken om meer spiermassa op te bouwen. Als je gaat bulken is een goed fitness schema heel erg belangrijk. maar hoe kun je nu eigenlijk het beste trainen als je aan het bulken bent om meer spiermassa op te bouwen?

Anders dan je misschien zou denken, helpt buikspieren trainen niet tegen vetophopingen rond de taille. De taille is voor veel vrouwen een probleemzone, ook omdat ze deze niet goed getraind krijgen omdat ze vaak de verkeerde oefeningen doen. De meeste simpele buikspieroefeningen zijn niet voldoende om de taille goed getraind te krijgen. Om de taille goed getraind te krijgen zul je de schuine buikspieren moeten trainen, maar een paar indraai oefeningen tijden de situps is niet voldoende om van die vetrolletjes af te komen op je taille. Maar welke oefening kun je dan het beste doen om de taille te trainen?

Mooi ronde billen, bijna elke vrouw wil het en gaat er voor naar de sportschool. Maar het trainen van je billen is nog niet zo makkelijk dan de meeste denken. De meeste vrouwen doen de squat en denken dat deze voldoende is om mooie ronde billen te krijgen, maar helaas is dat niet zo.

De meeste vrouwen willen geen sixpack, maar wel een mooi strakke platte buik en de meeste zijn dan ook heel druk in de sportschool bezig met het doen van situps en sommige proberen ook nog de speciale buikspierapparaten even uit, maar werken deze oefeningen en apparaten wel of zijn er betere oplossingen om een mooie strakke buik te krijgen als vrouw?

Full-body training is al jaren een populaire manier van trainen voor veel vrouwen. Het is voor veel vrouwen zelfs de beste manier om te trainen. Voor full-body training is 3 keer trainen per week voldoende.

Bij een full-body training wordt er met name gebruik gemaakt van compound oefeningen. Deze oefeningen zorgen voor de meeste spiergroei. Isolatie oefeningen die meer gedaan worden bij split trainingsprogramma’s hebben minder invloed op de totale spiergroei. Voor veel beginnende dames is eens per week isolatie training van een spiergroep niet voldoende voor spiergroei. Met een full-body trainingsprogramma wordt iedere spiergroep 2 tot 3 keer per week getraind wat voornamelijk voor beginners een voordeel levert. Full body-training stelt je in staat in slechts 3 dagen, 3 keer je hele lichaam te trainingen

Uit verschillende Nederlandse onderzoeken blijkt dat overgewicht vaker voorkomt bij Turkse vrouwen dan bij Nederlandse vrouwen. 37 procent van de Turkse vrouwen heeft last van overgewicht en daarvan is 18 procent obees. En dat Turkse vrouwen meer overgewicht hebben is ook niet zo gek, want wij eten en leven nu eenmaal anders en dat krijg je een diëtiste vaak niet uitgelegd. 

In de Turkse cultuur kennen ze niet de boterhammen zoals ze die in de Nederlandse cultuur kennen, maar eten ze wel vaak deeggerechten, dat zoeter is dan het Nederlandse brood. Maar als je als Turkse vrouw op dieet bent, dan zal je dus ook net als in veel Nederlandse diëten minder brood en deeggerechten moeten eten. Maar wat kun je dan als beste eten en wat zijn de mogelijkheden om al die lekkere deeggerechten te vervangen?

De meeste vrouwen trainen in de sportschool om af te vallen en een mooi strak lichaam, maar zonder krachttraining ga je deze doelen niet bereiken. Maar welke oefeningen kun je als vrouw nu het beste doen om snel af te vallen vet te verbranden voor dat mooie strakke lichaam?

Pagina 1 van 40

 

   atila banner becoma a champion