banner copy

Fitness

Snel vet verbranden met de Lady Power workout

Al heel veel jaren worden de verkeerde adviezen aan vrouwen gegeven die willen afvallen en trainen voor een mooi slank lichaam. Al die vrouwen blaadjes staan vol met adviezen over ingewikkelde slopende diëten die meer kwaad doen dan goed en uren lange cardio sessies op de loopband of crosstrainer waar je ook al niet ver mee gaat komen.

Wij hebben een programma samengesteld waarmee je in 12 weken echte resultaten gaat behalen en echt vet gaat verbranden om een mooi slank lichaam te krijgen met mooie vrouwelijke spieren.

Lees meer...

Hoe krijg je als vrouw een mooie platte buik?

Op veel sportscholen is het buikspierkwartiertje voor vrouwen razend populair. Vrouwen willen een platte buik en willen minder buikvet maar hoe doe je dat? 

Elke vrouw heeft buikspieren, maar bij de een zijn ze beter zichtbaar dan bij de ander. Hoe meer vet er op je buik zit, hoe minder goed je spieren te zien zijn. Is je buik niet plat en strak, dan heeft dat vooral te maken met je vetpercentage en niet zo zeer met een gebrek aan spieren. Om lichaamsvet te verbranden moet je een negatieve energiebalans creëren: je moet meer calorieën verbruiken dan dat je binnenkrijgt. Voeding is hierin cruciaal. Met alleen trainen ga je het niet redden.

Lees meer...

Kettlebell abs workout om snel buikvet te verbranden

Veel vrouwen willen graag snel hun buikvet wegtrainen om straks op het stand of bij het zwembad met een mooie platte buik van de zon te genieten. Om een mooie sexy buik te krijgen is het goed om buikspieroefeningen te doen om het buikvet als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen. Wij hebben een perfecte workout voor je samengesteld die je gaat helpen om snel van je buikvet af te komen zodat ook jij straks weer van een mooie platte buik kunt genieten!

Lees meer...

De dumbel fat Burn workout

Calorieën en vet verbranden hoeft niet ingewikkeld te zijn want vaak zijn de simpelste oefeningen de beste oplossing en ook is het niet nodig om altijd maar naar de sportschool te gaan of om dure apparaten aan te schaffen om thuis te trainen. In deze workout maken we gebruik van simpele dumbels. En de focus ligt in deze workout niet op hoe veel je kunt liften, maar op het verbranden van vet!

Lees meer...

Snel vet verbranden met een Barbell workout

De barbell squat en de deadlift zijn geweldige oefeningen die niet in je schema mogen ontbreken maar je kan meer met een barbell en je zou ook meer met een barbell moeten doen,want met een goede barbell workout kun je snel veel vet verbranden. dus als je opzoek bent naar een andere dan de standaard oefeningen zoals cardio om meer vet te verbranden probeer dan eens de onderstaande barbell oefeningen. Met deze oefeningen ontwikkel je jou explosieve kracht en meer spiermassa en verbrand je vet binnen no time, dus ik zou zeggen pak een barbell en ga aan het werk !

Lees meer...

1000 calorie├źn verbranden met 1 workout

Voor elk doel zijn er verschillende oefeningen, De ene oefening is goed voor het opbouwen van spiermassa en de ander is goed om meer kracht op te bouwen. Bicep curls, bench presses zijn oefeningen die goed zijn om spiermassa op te bouwen, maar ze verbranden niet veel calorieën en daarom hebben we een workout samengesteld met de beste oefeningen om veel calorieën te verbranden.

Lees meer...

Kettlebell fat-burning workout

Als je er straks als het mooier weer wordt mooi en strak uit wil zien dan is het nu de tijd om er iets aan te gaan doen en wij van Body & Power gaan je helpen met een geweldig Kettlebel workout om calorieën en vet te verbranden
Kettlebell oefeningen zijn een van de meest effectieve oefeningen die je kunt doen voor het verbranden van calorieën en vet. Met een uur op de loopband verbrand je ongeveer 600 calorieën, ga je een uur aan de slag met een kettlebell dan zit je al aan de 1500 calorieën. Daarnaast blijf je 24 uur na de oefeningen nog steeds vet verbranden.

Lees meer...

Sporten en eten met Coeliakie

Gluten vrij eten is een behoorlijke hype in Nederland en er wordt steeds meer gluten vrije voeding aangeboden en dat is een hele verademing voor de mensen die echt niet tegen gluten kunnen want dan kunnen ze ook meer genieten van alle soorten voeding. Nu denk je misschien “wat een onzin” dat gluten vrij eten , maar voor mensen met Coeliakie is dit dus elke dag weer worstelen met wat ze wel en niet kunnen eten en al helemaal als ze ook nog eens veel aan sport doen!

Lees meer...

Hoe moet je cutten?

Wat is cutten?

De ene persoon noemt het ‘droog trainen’, de ander noemt het cutten en in theorie is het gewoon vet verbranden, meer niet. Een belangrijk aspect van cutten is dat je vet verbrandt, maar zo veel mogelijk spiermassa behoudt. Veel mensen die veel af moeten vallen hebben weinig interesse in het behouden van vetvrije massa. Met cutten richt je je specifiek op het behouden van zo veel mogelijk spieren.

Onthou dat het niet mogelijk is om een grote hoeveelheid vet te verliezen zonder dat je lichaamsgewicht daalt. Dit is vooral gericht op mannen die hun mannelijkheid meten met hun lichaamsgewicht. Als je niet af wilt vallen, moet je ook niet beginnen met cutten. Het kan je nog eens verbazen hoeveel gewicht aan vet je nog bij je hebt.Het idee dat je vet vervangt voor spier is ook fysiologisch onmogelijk. Een appel verander je ook niet in een Maserati.

Lees meer...

Hoe bouw je snel en gezond spiermassa op?

Vraag jij je wel eens af waarom je spieren niet groeien terwijl je elke dag uren in de sportschool doorbrengt? Of waarom die ene gast even een half uurtje aan komt trainen en het lijkt alsof hij voortdurend groter wordt? Of vraag je je wel eens af of jij gewoon van nature niet makkelijk spiermassa aanmaakt? Op al deze vragen is één simpel antwoord.

Lees meer...

Powerbag oefeningen voor de echte vechtsporter

Als je als vechtsporter verder wil groeien en de top wil gaan bereiken zijn circuit trainingen onmisbaar. Maar veel gyms hebben vaak niet de ruimte of de financiele middelen om al die gewichten en crossfit materiaal te kopen of fitnessapparatuur en dan kiezen ze vaak maar voor de simpele oefeningen die veel te weinig effect hebben. Maar er is een hele simpele goedkope oplossing voor “de power bag “ of ook wel sandbag!

Het trainen met een powerbag zorgt voor een betere training voor de stabiliserende spieren dan het trainen met normale gewichten. Dit komt omdat het gewicht in de powerbag instabiel is en kan verschuiven van links naar rechts. Je kunt tal van oefeningen doen met deze powerbag waardoor je bijna je hele lichaam kunt trainen.

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed