Fitness

De zomervakantie is voorbij, het is herfst en de winter komt steeds dichterbij. Dus je hoeft je geen zorgen te maken of je nog wel in je bikini past. Of toch wel?

HIIT, of ook wel High Intensity Interval Training is erg populair onder de dames die snel willen afvallen en hun vetpercentage willen verlagen, Maar is deze trainingsvorm wel goed voor vrouwen.

Een gezond gewicht hebben en houden is veel makkelijker als je jong bent, maar na je 30e vertraagt je stofwisseling en de naald van de weegschaal kruipt langzaam omhoog en de vetrolletjes worden groter. En tijdens de winter gaat dit nog een stukje sneller. Afvallen of op gewicht blijven in de winter is voor veel mensen allesbehalve eenvoudig, het is koud en guur en het liefst lig je lekker onder een dekentje op de bank, Maar als je onder een dekentje op de bank gaat liggen om je favoriete serie te kijken weet je één ding zeker, je zult niet afvallen, maar aankomen. En die paar extra kilo’s in de winter maken eigenlijk helemaal niet uit. Het is helemaal niet zo erg, je hebt toch een dikke laag kleding eroverheen zitten! En in januari begin je net als iedereen gewoon weer met afvallen voor de zomer zodat je weer in je bikini past, Maar vanaf je 30ste kan dit wel eens extra moeilijk of misschien wel onmogelijk worden.

Zo rond de 30 beleven heel veel vrouwen een schrik moment. Ze beseffen dat hun eens zo geweldige dijen ineens wat slapper zijn en het buikje niet meer zo strak is. En dat terwijl ze nog net zo slank zijn, nog net zo gezond eten en keurig een half uurtje per dag bewegen. De meeste gaan dan op dieet en leven zich uit op de cardio apparaten, maar is dit wel de juiste manier om weer een mooi slank lichaam te krijgen en te houden na je 30ste ? En hoe moet je dan wel trainen en eten voor een mooi slank lichaam na je 30ste?

De meeste vrouwen zijn voor hun 25ste bijna niet bezig met hun gewicht en dit komt omdat ze in de jaren ervoor alles naar binnen konden werken en geen grammetje aankwamen, maar na je 25ste slaat het roer toch echt om in je lichaam en zal je merken dat je toch wat gaat aankomen in gewicht en ook in vet. En na je 25ste is het best lastig om die kilo’s en vet kwijt te raken. Maar er is een oplossing en die oplossing gaat er voor zorgen dat je ver na je 30ste nog een mooi slank lichaam hebt. Welke vrouw wil dat nu niet?

Zo rond de 30 beleven heel veel vrouwen een schrik moment. Ze beseffen dat hun eens zo geweldige dijen ineens wat slapper zijn en het buikje niet meer zo strak is. En dat terwijl ze nog net zo slank zijn, nog net zo gezond eten en keurig een half uurtje per dag bewegen. De meeste gaan dan op dieet en leven zich uit op de cardio apparaten en misschien ook nog wat krachtoefeningen om wat spieren op te bouwen om weer wat strakker in hun vel te komen, maar kun je als vrouw nog wel spieren opbouwen na je 30ste?

Slapend afvallen is voor elke vrouw een droom, maar deze droom kan werkelijkheid worden. In dit artikel vertellen we jou het geheim hoe je ook tijdens je slaap kunt afvallen.

Vraag eens aan vrouwelijke collega’s of je vriendinnen wie er graag een paar kilo’s zou willen afvallen. De meeste zullen je een antwoord geven dat ze dat maar al te graag zouden willen. En totaal niet snappen hoe die paar kilo’s en vetrolletjes er nu zijn gekomen. En net als jij opzoek zijn naar het afslank geheim die hun lichaam weer transformeert naar een mooi slank en strak lichaam. In dit artikel verklappen wij je dat ultieme geheim.

Spieren kweken op oudere leeftijd is niet iets waar veel vrouwen mee bezig zijn. Zonde, want het brengt enorm veel voordelen met zich mee. als vrouw verlies je namelijk tussen je 30e en 55e zo’n 7,5 kilo aan spiermassa. Bij sommigen begint het zelfs al vanaf eind 20! Een gunstig effect op de weegschaal heeft dit echter niet. Je krijgt er namelijk ongeveer 15 kilo vet voor terug. Maar er is een oplossing. “krachtraining”. Krachttraining beperkt de afname van spiermassa en daarmee alle negatieve gevolgen ervan. Maar hoe kun je nu het beste trainen als vrouw vanaf je 30e.

Een gezond gewicht hebben en houden is veel makkelijker als je jong bent, maar na je 30e vertraagt je stofwisseling en de naald van de weegschaal kruipt langzaam omhoog en de vetrolletjes worden groter, Afvallen na je 30ste is niet makkelijk maar zeker niet onmogelijk. Met onze onderstaande tips wordt het allemaal een stuk makkelijker. En kom jij ook weer strakker in je vel.

Als je in de meeste sportscholen kijkt, dan lijkt het er op dat vrouwen urenlang op een cardio apparaat staan of zitten om af te vallen. Maar als je wilt afvallen is cardio dan wel de juiste keuze om af te vallen of wordt je van cardio fitness juist dikker?

Snel spiermassa opbouwen en zichtbare spieren, dat is wat de meeste willen die aan het trainen zijn in de sportschool. En de meeste zijn dan ook opzoek naar het perfecte schema en de perfecte oefening, maar krachttraining kun je op heel veel manieren doen en er is niet echt een ultieme oefening of fitness schema. Ieder lichaam is anders en wat voor je buurman werkt, werk voor jou misschien minder. Toch zijn er manieren die beter werken dan andere en die iedereen zou moeten doen die meer en sneller spiermassa willen opbouwen. Een van die manieren is het doen van supersets.

Pagina 1 van 11

 

lady power smaken banner  afslank smoothie banner