Fitness

Als je in de meeste sportscholen kijkt, dan lijkt het er op dat vrouwen urenlang op een cardio apparaat staan of zitten om af te vallen. Maar als je wilt afvallen is cardio dan wel de juiste keuze om af te vallen of wordt je van cardio fitness juist dikker?

Snel spiermassa opbouwen en zichtbare spieren, dat is wat de meeste willen die aan het trainen zijn in de sportschool. En de meeste zijn dan ook opzoek naar het perfecte schema en de perfecte oefening, maar krachttraining kun je op heel veel manieren doen en er is niet echt een ultieme oefening of fitness schema. Ieder lichaam is anders en wat voor je buurman werkt, werk voor jou misschien minder. Toch zijn er manieren die beter werken dan andere en die iedereen zou moeten doen die meer en sneller spiermassa willen opbouwen. Een van die manieren is het doen van supersets.

Als je bezig bent met afvallen dan wil je het liefst dat binnen een aantal weken de kilo’s er vanaf vliegen, maar is het wel mogelijk om snel af te vallen en wat moet je doen om snel af te vallen?

Voor veel krachtsporters is de winter een tijd om te bulken om meer spiermassa op te bouwen. Als je gaat bulken is een goed fitness schema heel erg belangrijk. maar hoe kun je nu eigenlijk het beste trainen als je aan het bulken bent om meer spiermassa op te bouwen?

Anders dan je misschien zou denken, helpt buikspieren trainen niet tegen vetophopingen rond de taille. De taille is voor veel vrouwen een probleemzone, ook omdat ze deze niet goed getraind krijgen omdat ze vaak de verkeerde oefeningen doen. De meeste simpele buikspieroefeningen zijn niet voldoende om de taille goed getraind te krijgen. Om de taille goed getraind te krijgen zul je de schuine buikspieren moeten trainen, maar een paar indraai oefeningen tijden de situps is niet voldoende om van die vetrolletjes af te komen op je taille. Maar welke oefening kun je dan het beste doen om de taille te trainen?

Mooi ronde billen, bijna elke vrouw wil het en gaat er voor naar de sportschool. Maar het trainen van je billen is nog niet zo makkelijk dan de meeste denken. De meeste vrouwen doen de squat en denken dat deze voldoende is om mooie ronde billen te krijgen, maar helaas is dat niet zo.

De meeste vrouwen willen geen sixpack, maar wel een mooi strakke platte buik en de meeste zijn dan ook heel druk in de sportschool bezig met het doen van situps en sommige proberen ook nog de speciale buikspierapparaten even uit, maar werken deze oefeningen en apparaten wel of zijn er betere oplossingen om een mooie strakke buik te krijgen als vrouw?

Full-body training is al jaren een populaire manier van trainen voor veel vrouwen. Het is voor veel vrouwen zelfs de beste manier om te trainen. Voor full-body training is 3 keer trainen per week voldoende.

Bij een full-body training wordt er met name gebruik gemaakt van compound oefeningen. Deze oefeningen zorgen voor de meeste spiergroei. Isolatie oefeningen die meer gedaan worden bij split trainingsprogramma’s hebben minder invloed op de totale spiergroei. Voor veel beginnende dames is eens per week isolatie training van een spiergroep niet voldoende voor spiergroei. Met een full-body trainingsprogramma wordt iedere spiergroep 2 tot 3 keer per week getraind wat voornamelijk voor beginners een voordeel levert. Full body-training stelt je in staat in slechts 3 dagen, 3 keer je hele lichaam te trainingen

De meeste vrouwen trainen in de sportschool om af te vallen en een mooi strak lichaam, maar zonder krachttraining ga je deze doelen niet bereiken. Maar welke oefeningen kun je als vrouw nu het beste doen om snel af te vallen vet te verbranden voor dat mooie strakke lichaam?

Je metabolisme is een belangrijke factor wanneer je wilt afvallen en vet verbranden Helaas is afvallen en vet verbranden een proces wat voor veel vrouwen te traag gaat. De reden dat dit zo traag gaat is dat bij veel vrouwen het metabolisme veel te laag is , ook bij vrouwen die 3 keer per week naar de gym gaan voor hun cardio workout. Maar hoe verhoog je nu je metabolisme om wel af te vallen en snel vet te verbranden?
De meeste vrouwen die naar de sportschool gaan doen meestal alleen cardio oefeningen zoals de loopband of de crosstrainer, maar dit is vaak niet voldoende ook al is je kleding zeiknat van het zweet.

Al heel veel jaren worden de verkeerde adviezen aan vrouwen gegeven die willen afvallen en trainen voor een mooi slank lichaam. Al die vrouwen blaadjes staan vol met adviezen over ingewikkelde slopende diëten die meer kwaad doen dan goed en uren lange cardio sessies op de loopband of crosstrainer waar je ook al niet ver mee gaat komen.

Wij hebben een programma samengesteld waarmee je in 12 weken echte resultaten gaat behalen en echt vet gaat verbranden om een mooi slank lichaam te krijgen met mooie vrouwelijke spieren.

Op veel sportscholen is het buikspierkwartiertje voor vrouwen razend populair. Vrouwen willen een platte buik en willen minder buikvet maar hoe doe je dat? 

Elke vrouw heeft buikspieren, maar bij de een zijn ze beter zichtbaar dan bij de ander. Hoe meer vet er op je buik zit, hoe minder goed je spieren te zien zijn. Is je buik niet plat en strak, dan heeft dat vooral te maken met je vetpercentage en niet zo zeer met een gebrek aan spieren. Om lichaamsvet te verbranden moet je een negatieve energiebalans creëren: je moet meer calorieën verbruiken dan dat je binnenkrijgt. Voeding is hierin cruciaal. Met alleen trainen ga je het niet redden.

Pagina 1 van 10

 

   atila banner becoma a champion