De beste barbell oefeningen

Beoordeel dit item
(1 Stem)

De barbell squat en de deadlift zijn geweldige oefeningen die niet in je schema mogen ontbreken maar je kan meer met een barbell en je zou ook meer met een barbell moeten doen, dus als je opzoek bent naar een andere dan de standaard oefening  om meer spiermassa op te bouwen of om meer explosieve kracht te ontwikkelen, probeer dan eens de onderstaande barbell oefeningen. Met deze full body oefeningen ontwikkel je jou explosieve kracht en meer spiermassa en ben je binnen no time  klaar voor elke sportieve uitdaging, dus ik zou zeggen pak een barbell en ga aan het werk !

Barbell oefening #1: Power Clean

ashley horners full body squat rack workout 4

De power clean is een uitstekende oefening om explosiviteit en kracht op te bouwen. Met de power clean gebruik je het gehele lichaam. Met deze beweging wordt de triple extension getraind, de extensie van de enkel, knie en heup. Voordat je begint aan een power clean moet je ervoor zorgen dat je een normale deadlift onder de knie hebt. Kun je een deadlift met een rechte rug uitvoeren kun je verder gaan naar de power clean.

Barbell oefening #2: Thruster

back squat article

De thruster is een complete oefeningen voor je hele lichaam die niet alleen vet verbrandend werkt, maar je ook zal helpen meer kracht op te bouwen.

Barbell oefening #3: Power Snatch

qua 20abr

De Barbell Snatch traint je hele lichaam en is een van de beste oefeningen om snel lichaamsvet te verbranden. kijk hier hoe je hem moet uitvoeren

Barbell oefening #4 1-Arm Fighter Stance Axle Press

axle

 De 1-Arm Fighter Stance Axle Press traind bijna elke spier aan een kant van je lichaam en traind vooral de glutes, deltoids en de quads. Bekijk hier hoe je hem moet uitvoeren.

Barbell Exercise #5: Alternating Axle Squat Toss

AxleSquat MMAKB Taylor1

Barbell landmine oefeningen zijn erg populair en erg effectief en daarom worden ze steeds vaker gedaan. De Axle Squat Toss is een landmine oefening die je zal helpen om niet alleen meer explosiviteit op te bouwen maar ook snelheid en conditie en ook deze oefening is zeer goed om snel vet te verberanden.

Barbell oefening #6: Axle Bus Driver Barbell 

naamloos bus driver left hip 200x300

Veel mensen vergeten dat je bij het draaien van je lichaam ook spieren gebruikt dus waarom zullen we deze niet moeten trainen. Zeker voor mensen die aan vechtsport doen is deze oefening onmisbaar. Bekijk hier hoe je hem uitvoert

Supplementen advies om spiern op te bouwen

Bestel hier je Whey Perfection

Bestel hier je Universal Glutamine

Bestel hier je Micronized Creapure Creatine

Bestel hier je ANABOLIC ZMA

Bestel hier je Omega 3-6-9

bestel hier je Sports Multi

Lees 898 keer

 

   atila banner becoma a champion