De beste barbell oefeningen

Beoordeel dit item
(1 Stem)

De barbell squat en de deadlift zijn geweldige oefeningen die niet in je schema mogen ontbreken maar je kan meer met een barbell en je zou ook meer met een barbell moeten doen, dus als je opzoek bent naar een andere dan de standaard oefening  om meer spiermassa op te bouwen of om meer explosieve kracht te ontwikkelen, probeer dan eens de onderstaande barbell oefeningen. Met deze full body oefeningen ontwikkel je jou explosieve kracht en meer spiermassa en ben je binnen no time  klaar voor elke sportieve uitdaging, dus ik zou zeggen pak een barbell en ga aan het werk !

Barbell oefening #1: Power Clean

ashley horners full body squat rack workout 4

De power clean is een uitstekende oefening om explosiviteit en kracht op te bouwen. Met de power clean gebruik je het gehele lichaam. Met deze beweging wordt de triple extension getraind, de extensie van de enkel, knie en heup. Voordat je begint aan een power clean moet je ervoor zorgen dat je een normale deadlift onder de knie hebt. Kun je een deadlift met een rechte rug uitvoeren kun je verder gaan naar de power clean.

Barbell oefening #2: Thruster

back squat article

De thruster is een complete oefeningen voor je hele lichaam die niet alleen vet verbrandend werkt, maar je ook zal helpen meer kracht op te bouwen.

Barbell oefening #3: Power Snatch

qua 20abr

De Barbell Snatch traint je hele lichaam en is een van de beste oefeningen om snel lichaamsvet te verbranden. kijk hier hoe je hem moet uitvoeren

Barbell oefening #4 1-Arm Fighter Stance Axle Press

axle

 De 1-Arm Fighter Stance Axle Press traind bijna elke spier aan een kant van je lichaam en traind vooral de glutes, deltoids en de quads. Bekijk hier hoe je hem moet uitvoeren.

Barbell Exercise #5: Alternating Axle Squat Toss

AxleSquat MMAKB Taylor1

Barbell landmine oefeningen zijn erg populair en erg effectief en daarom worden ze steeds vaker gedaan. De Axle Squat Toss is een landmine oefening die je zal helpen om niet alleen meer explosiviteit op te bouwen maar ook snelheid en conditie en ook deze oefening is zeer goed om snel vet te verberanden.

Barbell oefening #6: Axle Bus Driver Barbell 

naamloos bus driver left hip 200x300

Veel mensen vergeten dat je bij het draaien van je lichaam ook spieren gebruikt dus waarom zullen we deze niet moeten trainen. Zeker voor mensen die aan vechtsport doen is deze oefening onmisbaar. Bekijk hier hoe je hem uitvoert

Supplementen advies om spieren op te bouwen

Eiwittenshake.

Het is onmogelijk om voldoende eiwitten en aminozuren binnen te krijgen via je voeding en daarom is het heel erg belangrijk dat je een goede why eiwitten shake gebruikt die laag is in koolhydraten en geen suiker bevat.
Lees meer over: lady Power

Fat burner.

Een goede fat burner is heel erg aan te bevelen , zeker als je boven 30 bent want het geeft niet alleen je metabolisme een boost ,maar het versneld ook je vet verbranding en het zal je gedurende dag heel veel meer energie geven.
Lees meer over: Lady Fat Burner

ZMA

Tijdens het slapen hersteld je lichaam ,maar ook dat kost energie en boven je 30ste zal je dus merken dat je veel vaker gebroken wakker wordt. Dit komt omdat je lichaam te weinigen magnesium, zink en B6 binnen krijgt. Deze stoffen zorgen er voor dat je beter slaap en beter hersteld in je slaap en dus ook fit wakker wordt! Door het gebruik van ZMA zullen stresshormonen zoals cortisol weinig kans hebben en blijft je vet verbranding opgang.
Lees meer over: ZMA

Lees 2159 keer

 

lady power smaken banner  afslank smoothie banner