Snel vet verbranden met deze 5 tips

Beoordeel dit item
(1 Stem)

Er zijn een hoop dingen die je kunt doen om snel vet te verbranden, maar wij geven je 5 tips die het beste werken.

 Hoe begin je met afvallen en vet verbranden?

Voordat je begint moet je voor je zelf gaan nadenken wat voor gewicht je wilt bereiken en hoe lang je daarover wilt gaan doen. Zorg dat je altijd een plan hebt met een doel en een begin en een einddatum. Stort je zelf niet in een plan waar je eindeloos maar mee bezig bent want geloof me dat werkt echt niet.

Bepaal een redelijke datum waar je een bepaald gewicht op wilt bereiken of vetpercentage. Als die dag eindelijk is gekomen kijk dan of je jouw doel hebt behaald, zo niet kijk dan waar het fout ging en wat je moet veranderen en maak daar dan een nieuw doel van. Heb je jouw doel wel gehaald, kijk dan naar een nieuw doel en bepaal een nieuwe einddatum.

Tip 1 om snel vet te verbranden

Het eerste wat de meeste mensen doen als ze snel vet willen verbranden is naar de cardio apparaten rennen of stoppen met het eten van koolhydraten. Wat je eigenlijk zou moeten doen om echt met succes snel vet te verbranden is met zwaardere gewichten gaan trainen of minder rust tussen de sets of meer sets. Op deze manier verbrand je veel meer calorieen dan met een cardio programma.

Luister niet die onzin over meer reps met lage gewichten (higher reps for toning) want het enige wat je daar mee bereikt is dat je uitgeput en overbelast raakt!

Tip: Begin met een 5-8 rep schema

Tip 2: Full body workouts

Gebruik full body workouts als je als doel hebt om vet te verbranden en spiermassa op te bouwen. Met Full body workouts bereik je heel veel in een korte tijd en je kunt flink aan de slag met zware gewichten.Voltooi de workout als een circuit training met zo min mogelijk rust tussen de oefeningen

Tip: Gebruik een combinatie van een push/pull oefeningen

Voorbeeld push oefeningen:

Push Up
Kettlebell Press
Bench Press

Voorbeeld pull oefeningen:

Pull-Up
Kettlebell Row
Barbell Bent Over Row

Voorbeeld workout:

A1. Kettlebell Goblet Squat
A2. Pull-Up
A3. One Arm Pushup
A4. Kettlebell Deadlift
A5. Thick Grip Curl

3-4 rondes met 2 minuten rust tussen de rondes

Tip 3: macros bijhouden

Dagelijks je macros bijhouden (Koolhydraten, eiwitten en vetten) is de beste manier om dagelijks je voeding te controleren en te zorgen dat je de juiste voedingstoffen binnen krijgt en je dagelijkse hoeveelheid kcal. Ga niet meer dan 500/600 kcal onder je dagelijkse kcal behoefte zitten. Op deze manier verlies je op een gezonde manier vet en loop je het minste risico op het verlies van spiermassa.

Volhouden is moeilijk

Ik hoor het bijna elke dag “het is moeilijk om vol te houden” het probleem is dat het nog geen gewoonte is geworden om minder of anders te eten, maar het zal met de dag makkelijker gaan , geloof me hou je aan het voedingsplan en komt goed!
Zorg dat je een paar goede recepten hebt voor je eerste maaltijden waar je je elke dag aan houd en probeer dan met de avondmaaltijd gewoon te eten ( wel gezond ) maar eet dan een kleinere hoeveelheid, zo voorkom je verveling, maar leer je ook om zo normaal mogelijk te eten.

Tip 4: rust

Wil je een nachtuil worden? Dan moet je er rekening mee houden dat je meer in gewicht zal aankomen en minder snel gewicht verliest en vet verbrand. Alhoewel dit niet bij iedereen het geval is , maar je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.
Ga op vaste tijden naar bed en sta op vaste tijden op, Dit is makkelijker gezegd dan gedaan , maar de resultaten zullen je zeker verbaast doen staan.

Tip 5: hou je aan het plan

Wanneer je besloten hebt dat je resultaten wilt bereiken en echt wilt afvallen en vet wilt verbranden, hou je dan aan het plan en heb geduld want als je dingen te snel wilt doen dan kunnen er drie dingen gebeuren
A) Je gaat van het ene programma naar het andere in de zoektocht naar het perfecte plan en je krijgt nul resultaat want er bestaat geen perfect plan.
B) Je doet iets heel doms door alleen maar op shakes te gaan leven of veel te weinig eten. Heel dom
C) Je verliest je geduld omdat je geen resultaat ziet en geeft op

maximaal 2 kg per week afvallen is perfect en op deze manier verbrand je op een gezonde manier lichaamsvet. Maar onthoud het gewicht op de weegschaal is niet alles. Ik kan je niet vertellen hoe vaak wij al hebben moeten horen “ik snap er niets van het gewicht op de weegschaal blijft het zelfde “ . En als we ze dan vragen hoe hun kleding zit dan antwoorden ze “ja die zitten steeds lekkerder” Ja dit gebeurd nog steeds heel vaak dus let niet alleen op de weegschaam maar meet ook de omtrek van je buik, heupen, borst en boven benen bijvoorbeeld.
Probeer niet gefrustreerd te raken als dingen even iets minder snel gaan of als de weegschaal je niet het gewenste resultaat laat zien. Heb geduld en kijk wat wel en niet werkt voor jou. Wat niet werkt moet je direct uit je plan schrappen en wat wel werkt moet je net zo lang blijven doen tot dat het niet meer werkt.
Maak een plan en hou je aan het plan en wijk er niet van af hoe mooi en geweldig een ander plan er ook uit ziet . Aan het einde zal je beloning groot zijn !

Supplementen advies

Buiten je voeding zijn de juiste supplementen ook heel erg belangrijk om snel af te vallen en vet te verbranden daarom geven wij hier onder een advies welke supplementen je het beste dagelijks kunt gebruiken om ook echt resultaat wilt hebben.

Lees meer over afslank smoothie

Lees meer over Multi Women

Lees meer over Lady Fat Burner


Lees 2464 keer

 

   atila banner becoma a champion