Waarom elke vrouw de Cable wood chop zou moeten doen

Beoordeel dit item
(1 Stem)

Anders dan je misschien zou denken, helpt buikspieren trainen niet tegen vetophopingen rond de taille. De taille is voor veel vrouwen een probleemzone, ook omdat ze deze niet goed getraind krijgen omdat ze vaak de verkeerde oefeningen doen. De meeste simpele buikspieroefeningen zijn niet voldoende om de taille goed getraind te krijgen. Om de taille goed getraind te krijgen zul je de schuine buikspieren moeten trainen, maar een paar indraai oefeningen tijden de situps is niet voldoende om van die vetrolletjes af te komen op je taille. Maar welke oefening kun je dan het beste doen om de taille te trainen?

Er zijn veel soorten oefeningen die goed zijn om je schuine buikspieren te trainen, maar er zijn er maar een paar die echt werken en waar je echt resultaat mee behaald. Een van die oefeningen is de “cable wood chop”. De cable wood chop is een van de betere oefeningen voor de schuine buikspieren, mede omdat je de weerstand simpel aan kan passen.

Uitvoering:

1) Bevestig een handgreep aan de hoge weerstandskabel van een verstelbaar krachtstation. Ga met je voeten op schouderbreedte naast het krachtstation staan. Strek je armen uit naar voren en pak de handgreep met beide handen boven een schouder.

cable ab exercises with model morgan 5

2) Trek de greep met gestrekte armen kruislings naar beneden voor je lichaam langs. Draai je heup en bovenlichaam en houd je knieën licht gebogen. Maak de beweging langzaam in tegengestelde richting om naar de beginpositie terug te keren.

cable ab exercises with model morgan 6

Voeding voor vrouwen

Voeding is erg belangrijk bij het afvallen en trainen van je spieren. Bij de meeste vrouwen is de voedingen niet goed en krijgen ze te weinig binnen om hun lichaam goed te laten werken en hun insuline gehalte op pijl te houden. Insuline speelt een belangrijke rol in ons lichaam. Wanneer afvallen (of beter gezegd: het verbranden van lichaamsvet) een doel is, wordt het des te belangrijk om bewust om te gaan met voeding en de aanmaak van insuline. Insuline is een essentieel bestanddeel en heeft als hoofdfunctie suiker verwerken in de bloedbaan en dit naar de cellen te brengen voor gebruik als brandstof of om het op te slaan als vet. De meeste vrouwen letten erg op hun voeding en eten vaak te weinig en zijn dan vaak van mening dat ze bijna tot helemaal geen suikers binnen krijgen, maar dat klopt dus niet, want je krijgt meer suiker binnen dan je denkt.

Tegenwoordig wordt je gefopt waar je bij staat. In de meeste bewerkte voedingsmiddelen is suiker toegevoegd. Of het nu gaat om de gebruikelijke producten als koek, taart, candy bars en snoep, of om een pot rode kool of appelmoes. Producenten van dergelijke producten voegen bijna overal suiker aan toe. Zelfs volle melk en light pindakaas bevatten suiker.

Je kunt je insuline een helpen door meer eiwitten, vezels en gezonde vetten te eten. Eiwitten, vezels en vetten vertragen de opname van suikers. De meeste vrouwen krijgen vaak nog wel net voldoende vezels en vetten binnen, maar nog steeds het merendeels van de vrouwen krijgt te weinig eiwitten binnen.

Food is the key, dus een voedingsschema is stap 1. Zonder de juiste voeding en hoeveelheid werkt geen enkel fitness schema. Lees verder voor een goed voedingsschema

Supplementen advies

Buiten je voeding zijn de juiste supplementen ook heel erg belangrijk om voldoende eiwitten binnen te krijgen, daarom geven wij hier onder een advies welke supplementen je het beste dagelijks kunt gebruiken als je aan het trainen bent om meer en snel vet te verbranden en ook echt resultaat wilt hebben.

Lees meer over Lady Power whey

Eindelijk. Een echte  eiwitshake voor vrouwen waar je echte resultaten mee behaald

Lees meer over Lady Fatburner

De lady Power Fat Burner is met voorsprong de sterkste fat burner. De krachtigste samenstelling van hoogwaardige ingrediënten in de beste verhoudingen.

Lees 156 keer

 

   atila banner becoma a champion