CrossFit schema voor meer spiermassa en een top conditie

Beoordeel dit item
(2 stemmen)

CrossFit is een geweldige manier om snel af te vallen en spiermassa op te bouwen en veel topsporters maar ook militairen en politiemensen uit de hele wereld doen aan CrossFit en gebruiken dit als enige manier van lichaamsbeweging om zowel fit en sterk te worden, maar hoe zit het dan met Fitness?

Als je echt een flinke spiermassa wilt gaan opbouwen dan zijn fitness oefeningen met zware gewichten de beste methode om je doel te bereiken want een echte bodybuilder ga je niet worden met CrossFit, maar wat als je nu spiermassa nodig hebt maar ook sterk, fit en een top conditie wilt hebben zoals bijvoorbeeld een kickbokser wat is dan de beste oplossing?

Er word nog altijd gedacht dat Fitness oefeningen om spiermassa op te bouwen niet samen gaan met CrossFit maar daar zijn wij het niet mee eens want een goede combinatie van beide zou wel eens een geweldig resultaat kunnen geven die voor iedereen geschikt is die meer wil dan alleen sterk en fit worden.

Voorbeeld Fitness Schema

Maandag

OefeningSetsRepsRust
1. Squats 5 5 1 min
2. Burpees 5 40 30 sec
3. Kettlebell swings 5 30 1 mins
4. Stationary Bike 6 30sec  100%  2 min

Uitleg workout

Squats: Neem een gewicht waar je maximaal 5 herhalingen mee kunt doen en neem tussen de sets 1 minuut rust
Burpees: 5 sets met 40 herhalingen en tussen elke set neem je 30 seconde rust
Kettlebell swings: 5 sets van 30 herhalingen en neem 1 minuut rust tussen de sets
Stationary Bike: 6 sets van 30 seconde fietsen op een hoog tempo met steeds 1 minuut rust tussen de sets.

Woensdag

OefeningSetsRepsRust
1. Push Press 5 5 1 min
2. kettlebell run 5 50m 30 secs
3. Dumbbell thrusters 5 20 1 min
4. Track Sprints 5 200m loop 200m tussen de sets

Uitleg workout

Push presses: 5 sets van 5 herhalingen met een gewicht waar je maar net 5 herhalingen mee kunt volhouden. Tussen de sets neem je 1 minuut rust.
kettlebell run: 5 sets van 50 meter sprints met een kettlebell in je hand. Tussen de sets neem 30 seconde rust.
Dumbbell thrusters: 4 sets van 5 herhalingen met een dumbel. Neem een gewicht waar bij je maar net 5 herhalingen kunt doen. Tussen elke set neem je een minuut rust.
Track Sprints: sprint zo snel als je kunt 200 meter en wandel dan 200 meter en dan Ren je weer 200 meter zo snel als je kunt en zo ga je verder tot je 5 sprint van 200 meter hebt gehad

Vrijdag

OefeningSetsRepsRust
1. Bench Press 5 5 1 min
2. Bunny hops 5 20 30 secs
3. Kettlebell Snatch 5 20 30 secs
4. Bike ride 1 10 km 2 min

 Uitleg workout

Bench Press: 5 sets van 5 herhalingen met een gewicht waar mee je maar net 5 herhalingen kunt doen. Neem tussen de sets 1 minuut rust.
Bunny hops: 5 sets van 15 herhalingen met lange sprongen. Tussen elke set neem je 30 seconde rust.
Kettlebell Snatch: 5 sets van 5 herhalingen met een gewicht waar mee je maar net 5 herhalingen kunt doen. Neem tussen de sets 30 seconde rust.
Bike ride: fiets zo snel als je kunt 10 km en rust daarna 2 minuten.

Supplementen advies

Eiwitten zijn erg belangrijk voor een goede spierontwikkeling en voor dit fitness schema zou een goede proteine shake zeker van pas komen voor een nog beter resultaat!

Lees meer over: Lady Power whey

Eindelijk. Een echte  eiwitshake voor vrouwen waar je echte resultaten mee behaald. lady Power is speciaal gemaakt voor vrouwen die effectief spieren willen opbouwen en vet willen verbranden. Deze shake gaat je zeker helpen een mooi strak lichaam te krijgen.

Lees meer over: Lady Power Fat Burner

Lady Power Fat burner is een zeer complete formule die je lichaam op de juiste manier helpt in de strijd tegen ongewenst lichaamsvet.De fat burner bevat een mix van natuurlijke ingrediënten en is onvergelijkbaar met andere.De lady Power Fat Burner is met voorsprong de sterkste fat burner. De krachtigste samenstelling van hoogwaardige ingrediënten in de beste verhoudingen

 

Lees 6065 keer

 

lady power smaken banner  afslank smoothie banner