6x6 fitness Schema voor meer spiermassa

Beoordeel dit item
(1 Stem)

Denk je dat je al sterk genoeg bent als man of als vrouw en heb je wel zin in een echte fitness uitdaging? probeer dan is dit 6x6 fitness schema.

Dit fitness schema is simpel met simpele oefeningen zoals een echt fitnes schema moet zijn, maar de uitvoering is echt pittig en zeker niet simpel ,maar daar krijg je dan ook flink wat spiermassa en kracht voor terug.

Hoe voer het 6x6 fitness schema uit?

Doe 6 rondes van 6 oefeningen met 10 herhalingen en werk na het punt toe waar je bijna geen perfecte herhaling meer kunt doen. Stop niet na de 10e keer als je er nog 2 herhalingen veilig uit kunt persen. De bedoeling is dat je zo min mogelijk rust na de reps en oefeningen. 30 sec tussen elke oefening zou voldoende moeten zijn, maar het liefs minder.

Het is heel belangrijk dat je de gewichten niet te licht pakt en je het je zelf dus echt heel erg moeilijk maakt want je moet de 10e herhaling met net veilig kunnen uitvoeren.
Er zijn 2 verschillende groepen oefeningen die bestaan uit upper body multi-joint push, upper body multi-joint pull, and multi-joint lower body exercises.

Voorbeeld: serie A

1. Dumbbell chest press
2. Seated row
3. Plate-load leg press
4. Machine overhead press
5. Close grip pulldown
6. Barbell squat

Voorbeeld: serie B

1. Barbell incline press
2. Low pulley upright row
3. Romanian dead lift
4. Parallel bar dips
5. Plate-load bent-over row
6. Dumbbell squat

De bedoeling is dat je eerst serie A doet en dan serie B in volgden volgorden serie A, serie B, serie A, serie B, serie A, serie B,
Een ander voorbeeld serie is:

Voorbeeld: serie A

1. Barbell standing press
2. Wide grip pulldown
3. Trap bar dead lift
4. Machine chest press
5. Dumbbell bent-over row
6. Machine leg press

Voorbeeld: serie B

1. Dumbbell incline press
2. Chin up
3. Squat machine
4. Barbell bench press
5. Low row
6. Barbell lunge

Hoeveel tijd heb je nodig voor dit fitness schema

Erg fit : 30 min
Redelijk fit: 40 min
Slechte conditie: veel succes

Supplementen advies om spiern op te bouwen

Bestel hier je Whey Perfection

Bestel hier je Universal Glutamine

Bestel hier je Micronized Creapure Creatine

Bestel hier je ANABOLIC ZMA

Bestel hier je Omega 3-6-9

bestel hier je Sports Multi 

Lees 1470 keer

 

lady power smaken banner  afslank smoothie banner