Bootcamp schema

Beoordeel dit item
(1 Stem)

Breekt het zweet je al uit bij het horen van de term Bootcamp? Niet gevreesd, want nu is er speciaal voor jou een Beginners Bootcamp! Die je zelf kunt doen en waarin je in een rustig tempo je conditie en kracht opbouwt. Ook perfect als je wilt afvallen. Je zult al snel verschil merken!

Bootcamp Beginners  2x per week

Oefening aantal
 Jumping Jacks          100
Squats                         25
Crunches               25
 Push-Ups             25
Alternating Lunges (stepping forward)    25
Leg Lifts                 25
 Tricep Dips                  25
Bicycle Crunches            25
Touchdown Squat Jumps  25

3 minuten rust

  

 Bicycle Crunches

25

 Tricep Dips

25

 Leg Lifts

25

 Alternating Lunges (stepping back) 

 25

 Moving Push-Ups 

 25

 Squats

 25

 Jumping Jacks

100 

Voedingsschema

Bij deze workout is het erg belangrijk dat je een goed voedingsschema hebt met de juiste verhoudingen van koolhydraten, eiwitten en vetten en de juiste hoeveelheid kcal. Voor een goed voedingsschema op maat lees verder

Supplementen advies

Buiten je voeding zijn de juiste supplementen ook heel erg belangrijk daarom geven wij hier onder een advies welke supplementen je het beste dagelijks kunt gebruiken als je deze workout doet en ook echt resultaat wilt hebben.

Lees meer over Lady Power

Lees meer over Lady Fat burner

Lees meer over BCAA 2:1:1

Lees meer over ZMA  

Lees 9687 keer

 

lady power smaken banner  afslank smoothie banner