banner copy

Snel vet verbranden met de Lady Power workout

Al heel veel jaren worden de verkeerde adviezen aan vrouwen gegeven die willen afvallen en trainen voor een mooi slank lichaam. Al die vrouwen blaadjes staan vol met adviezen over ingewikkelde slopende diëten die meer kwaad doen dan goed en uren lange cardio sessies op de loopband of crosstrainer waar je ook al niet ver mee gaat komen.

Wij hebben een programma samengesteld waarmee je in 12 weken echte resultaten gaat behalen en echt vet gaat verbranden om een mooi slank lichaam te krijgen met mooie vrouwelijke spieren.

Lees meer...

Hoe krijg je als vrouw een mooie platte buik?

Op veel sportscholen is het buikspierkwartiertje voor vrouwen razend populair. Vrouwen willen een platte buik en willen minder buikvet maar hoe doe je dat? 

Elke vrouw heeft buikspieren, maar bij de een zijn ze beter zichtbaar dan bij de ander. Hoe meer vet er op je buik zit, hoe minder goed je spieren te zien zijn. Is je buik niet plat en strak, dan heeft dat vooral te maken met je vetpercentage en niet zo zeer met een gebrek aan spieren. Om lichaamsvet te verbranden moet je een negatieve energiebalans creëren: je moet meer calorieën verbruiken dan dat je binnenkrijgt. Voeding is hierin cruciaal. Met alleen trainen ga je het niet redden.

Lees meer...

Kettlebell abs workout om snel buikvet te verbranden

Veel vrouwen willen graag snel hun buikvet wegtrainen om straks op het stand of bij het zwembad met een mooie platte buik van de zon te genieten. Om een mooie sexy buik te krijgen is het goed om buikspieroefeningen te doen om het buikvet als sneeuw voor de zon te laten verdwijnen. Wij hebben een perfecte workout voor je samengesteld die je gaat helpen om snel van je buikvet af te komen zodat ook jij straks weer van een mooie platte buik kunt genieten!

Lees meer...

De dumbel fat Burn workout

Calorieën en vet verbranden hoeft niet ingewikkeld te zijn want vaak zijn de simpelste oefeningen de beste oplossing en ook is het niet nodig om altijd maar naar de sportschool te gaan of om dure apparaten aan te schaffen om thuis te trainen. In deze workout maken we gebruik van simpele dumbels. En de focus ligt in deze workout niet op hoe veel je kunt liften, maar op het verbranden van vet!

Lees meer...

Snel vet verbranden met een Barbell workout

De barbell squat en de deadlift zijn geweldige oefeningen die niet in je schema mogen ontbreken maar je kan meer met een barbell en je zou ook meer met een barbell moeten doen,want met een goede barbell workout kun je snel veel vet verbranden. dus als je opzoek bent naar een andere dan de standaard oefeningen zoals cardio om meer vet te verbranden probeer dan eens de onderstaande barbell oefeningen. Met deze oefeningen ontwikkel je jou explosieve kracht en meer spiermassa en verbrand je vet binnen no time, dus ik zou zeggen pak een barbell en ga aan het werk !

Lees meer...

1000 calorie├źn verbranden met 1 workout

Voor elk doel zijn er verschillende oefeningen, De ene oefening is goed voor het opbouwen van spiermassa en de ander is goed om meer kracht op te bouwen. Bicep curls, bench presses zijn oefeningen die goed zijn om spiermassa op te bouwen, maar ze verbranden niet veel calorieën en daarom hebben we een workout samengesteld met de beste oefeningen om veel calorieën te verbranden.

Lees meer...

Kettlebell fat-burning workout

Als je er straks als het mooier weer wordt mooi en strak uit wil zien dan is het nu de tijd om er iets aan te gaan doen en wij van Body & Power gaan je helpen met een geweldig Kettlebel workout om calorieën en vet te verbranden
Kettlebell oefeningen zijn een van de meest effectieve oefeningen die je kunt doen voor het verbranden van calorieën en vet. Met een uur op de loopband verbrand je ongeveer 600 calorieën, ga je een uur aan de slag met een kettlebell dan zit je al aan de 1500 calorieën. Daarnaast blijf je 24 uur na de oefeningen nog steeds vet verbranden.

Lees meer...

Powerbag oefeningen voor de echte vechtsporter

Als je als vechtsporter verder wil groeien en de top wil gaan bereiken zijn circuit trainingen onmisbaar. Maar veel gyms hebben vaak niet de ruimte of de financiele middelen om al die gewichten en crossfit materiaal te kopen of fitnessapparatuur en dan kiezen ze vaak maar voor de simpele oefeningen die veel te weinig effect hebben. Maar er is een hele simpele goedkope oplossing voor “de power bag “ of ook wel sandbag!

Het trainen met een powerbag zorgt voor een betere training voor de stabiliserende spieren dan het trainen met normale gewichten. Dit komt omdat het gewicht in de powerbag instabiel is en kan verschuiven van links naar rechts. Je kunt tal van oefeningen doen met deze powerbag waardoor je bijna je hele lichaam kunt trainen.

Lees meer...

Vet verbranden met Battle ropes

Battle ropes zijn echt een must om te werken aan je conditie en kracht maar zijn ook zeer effectief om af te vallen en vet te verbranden. battle ropes zijn langwerpige touwen van verschillende lengte en met een verschillend gewicht (dikte), maar een touw van 15 meter lang en 4 cm dik is voor de meeste sporters een prima keuze.

Met de battle ropes kun je een echte killer training samenstellen. Doordat je schouders, armen en core langere tijd onder spanning staan bouw je spieren, uithoudingsvermogen, en (mentale) kracht op.
Daarnaast zorgt de battle rope ervoor dat het overtollig lichaamsvet werkelijk wegsmelt als sneeuw voor de zon als je er structureel en effectief gebruik van maakt. Doe een van deze workouts 2-3 keer per week en je zult je vet zien verdwijnen.

Lees meer...

Squat tabata workout voor vet verbranden

Hoe kun je er voor zorgen dat tabata ook werkt voor jou en hoe zorg je er voor dat je met deze geweldige trainingsmethoden niet alleen spieren opbouwt maar ook vet verbrand.
Hier onder een voorbeeld tabata fitness schema om met squaten en push ups spieren op te bouwen en vet te verbranden. Zorg dat je tijdens deze tabata goed let op je techniek en de oefeningen dus goed uitvoert!

Lees meer...

HIIT workout om lovehandles weg te trainen

lichaamsbeweging is zeer van belang voor het wegwerken van lovehandles. Een voor de hand liggende gedachte, is het doen van buikspieroefeningen. Buikspieroefeningen zijn echter geen vereiste voor het wegwerken van lovehandles. Deze spieren maken namelijk het oppervlak van de buik groter, en zodoende zal je eerder breder lijken dan slanker. Wanneer je erg slappe buikspieren hebt, is het natuurlijk niet verkeerd om toch om de dag wat buikspieroefeningen te doen.Het beste is om meerdere keren per week wat stevige cardio oefeningen te doen. Je kunt hierbij denken aan wandelen (het liefst op onverhard terrein, of een route met veel hellingen, fietsen, hardlopen of steps. Een nog betere oplossing voor het weg trainen van lovehandles zijn HIIT oefeningen.

Lees meer...

Bikini body workout

Een Bikini body

Laten we eerlijk zijn: strandweer inclusief bikini geven vrouwen meteen de kriebels! Gedachtes als: Zie ik er wel goed genoeg uit? Zijn mijn benen goed genoeg, is mijn kond niet te dik en zijn de vetrolletjes weg? spoken dan door hun hoofd. Geloof me, dat maakt niet uit, ben blij met jezelf! Wij geven je nog extra workout voor meer zelfvertrouwen in een sexier lichaam.

Lees meer...

Schema voor strakke billen en benen

Een paar goed getrainde, strakke billen en benen zijn fijn! Ten eerste voel je je fitter met een getraind lichaam. En ten tweede ziet het er natuurlijk ook mooi uit. veel vrouwen geven in elk geval de voorkeur aan een mooi gevormde kont en houden niet van een bips vol putten. Ook handig van het trainen van je benen en billen is het verhogen van je vetverbranding. Benen en billen zijn namelijk een grote spiergroep Als je die goed traint, wordt je algehele vetverbranding hoger, waardoor je makkelijker afvalt. Spieren gebruiken namelijk meer energie dan vet. Als je bijvoorbeeld op je buik vet wilt verbranden, doe je er dus goed aan om grote spiergroepen als je benen te trainen. Een grote misvatting is dat je (als vrouw) té gespierd wordt van krachttraining. Je krijgt hier juist mooie, slank gevormde benen en ronde, strakke billen van. En wie wil dat nou niet? Ben je een hardloper, dan is het ook functioneel om je benen en billen te trainen, zo haal je namelijk meer uit je hardlooptraining.

Lees meer...

Core oefeningen voor strakke billen en buik

Welke vrouw droomt er niet om van dat nare buikje af te komen of sexy billen te hebben en meestal blijft dat bij dromen omdat ze vaak de verkeerde oefeningen doen of veel te lang de zelfde oefeningen doen.Blijkbaar zijn deze dames niet bekend met core training want met Core training train je veel meer dan alleen maar je buikspieren.speciaal voor de vrouwen die graag meer uit hun training willen halen hebben wij een workout gemaakt die jou helpt om sexy billen en een strakke buik te trainen.

Lees meer...

Buikspieroefeningen voor een sexy buik.

Wees slim en ook verstandig en werk aan een mooier en beter lichaam. Het is niet alleen geweldig om er sexy en aantrekkelijk uit te zien. Het is ook heerlijk om alle kleren aan te kunnen doen waar je altijd van gedroomd hebt. Geen vetrolletjes en geen dikke buik meer!

Het is de moeite waard om buik oefeningen te doen om zo een goddelijk lichaam te krijgen. Daarnaast is het voor je gezondheid natuurlijk tien keer beter om niet teveel lichaamsgewicht te hebben en overtollig vet rondom je buik en heupen!

Door het doen van buikspieroefeningen kun je jouw buikspieren naar voren laten komen. Ook kun je weer een mooie strakke en platte buik krijgen. Het is een kwestie van voldoende trainen en ook om volop buikvet kwijt te raken. Wat je vaak ziet is dat bij het doen van de buikspier trainingen er volop getraind wordt gericht op de rechte buikspieren.De schuine buikspieren worden vaak vergeten zonder dat je er erg in hebt. En dat is natuurlijk jammer. Het is belangrijk om alle buikspier groepen volop aandacht te geven. Zo krijg je een mooie, sexy en zeer aantrekkelijke buik.Wij hebben een mooi schema voor je gemaakt die alle buikspieren trainen en je hoeft er niet voor naar de sportschool, aan het werk dus om een geweldig lichaam en een mooie sexy buik te krijgen.

Lees meer...

P.H.A.T workout voor massa en kracht

P.H.A.T -Power Hypertrophy Adaptive Training.  Het is een trainingsprogramma ontworpen door natuurlijke bodybuilder en powerlifter Layne Norton.  Een zeer ervaren man in de bodybuilding wereld.

Het P.H.A.T trainingsprogramma is een combinatie van bodybuilding en powerlifting in een workout.
Traditionele powerlifters doen vaak minder herhalingen met meer gewichten in hun workout terwijl bodybuilders voor massa gaan en meestal meer herhalingen doen met minder gewicht in hun workout.

Dit lijkt 2 twee tegenovergestelde tactieken, toch? Nou Layne Norton heeft een programma ontwikkeld om beide tactieken te combineren.

Lees meer...

De ultieme fatburner workout

Door een combinatie van interval training en spieropbouw oefeningen zal deze 40 minuten calorie verbrandende workout  je helpen om je lichaamsvet te verbranden en te vernietigen. Deze workout is ontworpen om je tijd zo efficiënt mogelijk t gebruiken in de sportschool. De sessies zijn kort, intense en calorie verbrandend en laten je zwemmen in het zweet!

Je komt in de sportschool je doet je warming up en je knalt het eruit! Cardio is niet nodig je zal vet verbranden tijdens het opbouwen of onderhouden van je spieren.

Lees meer...

De ultieme FitGirl vetverbrandings workout

Cardio is niet altijd even leuk en al helemaal niet effectief voor vetverbranding Het beste om vet te verbranden is een goede HIT training  (HIIT = High Intensity Interval Training) De beste manier is het trainen met gewichten en cardio af te wisselen.De meeste HITT workouts bestaan uit krachtoefeningen gevolgd door cardio maar bij deze ultieme vet verbrandende workout voeren we de intensiteit op zodat je echt en sneller vet gaat verbranden!

Lees meer...

FitGirl workout

Wie een Fitgirl wil worden moet aan krachttraining doen en je wordt er echt niet dik of opgeblazen van want daar heb je als vrouw zijnde veel te weinig testosteron voor en waarom zou je als vrouw niet aan krachtraining doen er zijn meer voordelen dan nadelen.

Weerstand training is enige effectieve  manier om je lichaam mooi en sexy te vormen en tegelijkertijd ongewenst lichaamsvet te verbranden.

Voor de vrouwen die een echt fitgirl willen worden hebben wij een 30 dagen fitgirl schema ontworpen.

Lees meer...

Zo krijg je 5 kilo spieren in 10 weken

De zomer is voorbij en het is tijd voor een luie offseason, toch?  Fout! Als de winter voorbij is, wil je je dan opgeblazen en moe voelen of afgetraind en sterk voelen? Als je bereid bent om hard te werken voor grote sterke spieren ben je hier aan het juiste adres.  Het Massa Prestatie-programma is ontworpen om in 10 weken de meeste van je offseason te maken.

Lees meer...

Workout voor echte borstspieren

Elke krachtsporter, en dan voornamelijk de mannelijke, kijkt wel uit naar de “chest-day”. Eindelijk weer de borst spieren trainen en weer lekker maximaal bankdrukken. Maar vaak zie ik jongeren eindeloos de zelfde soort oefeningen doen, voornamelijk in de vorm van de bench press.maar met alleen de bench press ga je het niet redden daarom geef ik je in dit artikel een aantal old school oefeningen die je helpen naast de bench press om echte borstpieren te trainen.

Lees meer...

Fitness schema voor mooie schouders

Schouders zijn sexy. Als het op de bouw aankomt, valt er niet veel aan te veranderen. Maar je kunt je schouders wel 'modelleren' door je spieren te trainen. Zonder echter te overdrijven, want vrouwen willen niet als de hulk of een gewichtheffer eerste klasse ten tonele verschijnen. Ook vetverbranding (en dus afvallen) kan je schouders mooier, 'gestroomlijnder' en - ja, het kan! - slanker maken. Er valt dus nog heel wat te redden!

Lees meer...

Trainen voor non-stop vetverbranding

Alle training helpt bij ververbranding, maar hoe efficiënter je lichaam met deze training omgaat, des te minder resultaat zul je boeken.Om af te vallen moet je oefeningen doen waar je niet goed in bent. Zodra je ze meester begint te worden, moet je iets anders gaan doen, waarin je nog een beginneling bent. In plaats van rusten tussen sets, kun je beter mobiliteits oefeningen doen.

Lees meer...

Oefeningen om 4 keer meer lichaamsvet kwijt te raken!

Wat je moet weten!

1. Onderzoeken hebben aangetoond dat ‘finisher sets’ zorgen voor enorme vetverbranding, zonder daardoor spiermassa kwijt te raken.

2. Volgens een onderzoek raakten proefpersonen die intervaltraining deden 9 keer meer vet kwijt dan proefpersonen die op lange duur trainden.

3. Uit een onderzoek bleek dat proefpersonen die een high intensity krachttrainingsprogramma volgden 450% meer calorieën verbrandden dan proefpersonen die een standaard krachttraining deden.

4. Leer de manieren kennen waarop je een laatste set van krachttraining kunt gebruiken voor vetverbranding, zoals: rust/pauze training, cluster sets, back-off sets, drop sets, and 50-rep sets.

Lees meer...

Power bicep oefeningen voor vrouwen

De biceps is een relatief kleine spier die niet moeilijk te trainen is, ook al is het misschien niet één van de belangrijkste spieren voor vrouwen die de sportschool bezoeken, maar hij moet wel getraind worden Het trainen van de biceps is  in theorie niet moeilijk, maar in de praktijk wordt deze spier vaak genoeg niet correct getraind. Dit leidt niet alleen tot teleurstellende resultaten maar kan ook blessures opleveren die zelfs ernstig kunnen zijn.

Lees meer...

Effectief Buikspieren Trainen en buikvet verbranden

Buikspieren trainen is iets waar nogal wat mensen moeite mee hebben. Het ondankbare aan buikspieren trainen is dat het doen van buikspieroefeningen alleen niet genoeg is om je sixpack zichtbaar te maken. Je vetpercentage is allesbepalend voor de zichtbaarheid van je buikspieren, buikvet verbranden is dan de enige oplossing! In ons volgende artikel zullen we meer vertellen over buikvet verbranden.

In dit artikel gaan we je alles vertellen over het trainen van je buikspieren, per type buikspier, we geven je alvast de meest effectieve buikspieroefeningen en we geven je algemene tips over buikspieren trainen om je buikspieroefeningen nog effectiever te maken:

Lees meer...

Sexy Billen Trainen

Mooie billen trainen hoe doe je dat

Billen trainen om mooie ronde billen te krijgen, want welke vrouw wil ze nou niet? Stevige ronde billen zijn iets dat bijna iedere vrouw begeert. Met de hedendaagse zittende banen worden de bilspieren dan ook niet echt geprikkeld. Zeker in combinatie met diëten en afvallen, resulteert dat vaak in een plat achterwerk doordat de spiermassa die er normaal zit verloren gaat. In dit artikel gaan we je een overzichtje geven van manieren hoe je je platte billen kunt omtoveren in strakke ronde gespierde bilspieren.

Lees meer...

Borstspieren trainen voor vrouwen

De borstspieren zijn vooral bij mannen erg populair, ze stralen toch iets van kracht uit. Bij vrouwen ligt het natuurlijk heel anders, omdat de borsten de spieren voor een groot deel aan het oog onttrekken. Veel vrouwen zijn bang om hun borstspieren (pectoralis major) te trainen in de angst hun borsten ‘weg te trainen’. Toch zijn goed ontwikkelde borstspieren ook bij vrouwen een fraai pluspunt. Borstspieren trainen is dus zowel voor mannen als voor vrouwen.

Lees meer...

Lovehandles verbranden en definitief weg trainen

Lovehandles definitief wegwerken wordt een stuk makkelijker na het lezen van dit artikel.

Veel mensen doen buikspieroefeningen en passen (enigzins) hun voeding aan maar merken toch dat ze het vet op hun 'lovehandles', boven hun heupen, niet kunnen verliezen. Soms proberen mensen extra buikspieroefeningen te doen, maar daar ligt niet het probleem. Het vet dat op je 'lovehandles' staat namelijk in direct verband met hoeveel insuline (het hormoon dat je bloedsuikerspiegel verlaagt, en tevens het belangrijkste vetopslag hormoon) aanmaakt. Hoe meer insuline, hoe meer vet je opslaat (op je heupen en uiteindelijk op je buik).

Lees meer...
Abonneren op deze RSS feed