Bodyenpower.nl header1 

 

Snel vet verbranden met een Barbell workout

De barbell squat en de deadlift zijn geweldige oefeningen die niet in je schema mogen ontbreken maar je kan meer met een barbell en je zou ook meer met een barbell moeten doen,want met een goede barbell workout kun je snel veel vet verbranden. dus als je opzoek bent naar een andere dan de standaard oefeningen zoals cardio om meer vet te verbranden probeer dan eens de onderstaande barbell oefeningen. Met deze oefeningen ontwikkel je jou explosieve kracht en meer spiermassa en verbrand je vet binnen no time, dus ik zou zeggen pak een barbell en ga aan het werk !

Barbell fat burn workout

Je kan beginnen met alleen een stang en dit kun je opbouwen met meer gewichten om de oefeningen nog effectiever te maken. Het is de bedoeling dat je alle oefeningen direct achter elkaar uitvoert zonder rust. na dat je een serie hebt gedaan neem je 1,5 min rust en dan begin je aan de tweede serie tot je 5 series hebt gedaan.  het is belangrijk in deze oefeningen dat je het tempo hoog houd!

1) 25 x Squat
2) 25 x Lunge
3) 25 x High pull
4) 25 x Overhead press
5) 25 x Deadlift
6) 25 x Romanian Deadlift
7) 25 x Bent-over row
8) 25 x Push Press

1, 5 min rust en door naar de volgende serie

Je stofwisseling is een belangrijke factor wanneer je wilt afvallen. Het is namelijk van belang dat deze snel genoeg draait, zodat je lichaam calorieën kan omzetten in energie in plaats van opslaat als vet. Je stofwisseling versnellen heb je grotendeels zelf in de hand. Met de Barbell fat burn workout  in dit artikel kan jij ervoor zorgen dat jouw metabolisme wordt verhoogd, waardoor je sneller vet zal verbranden. Wil je nog een extra boost voor je metabolisme gebruik dan en goede fat burner  en L-Carnitine voor een nog sneller resultaat. Wij raden de volgende supplementen aan:

Lees meer over: Lady Power Fat burner 

Lees meer over: L-Carnitine

Tips om je metabolisme goed te laten werken.

1 Sla het ontbijt niet over

Je stofwisseling zal nog moeten opstarten, net zoals de rest van je lichaam. Dit doe je door zo snel mogelijk te ontbijten. Als je het lastig vind om ’s ochtends te eten, probeer dan toch iets te vinden wat jij lekker vindt zolang dit maar rijk is aan eiwitten of vezels. 

2. Drink veel water

Je stofwisseling werkt 3% sneller, waardoor je meer vet verbrandt

3. Minder alcohol

Het vermogen van je lichaam om vet te verbranden wordt door alcohol onderdrukt.

4. Kruid je eten

Peper zorgt ervoor dat je metabolisme iets versnelt. Rode en groene chilipepers verhogen de stofwissling met ongeveer 20 procent gedurende een half uur na de maaltijd.

5. Bouw spiermassa op

Spieren hebben constant energie nodig, ook in de ruststand. Wanneer je meer spiermassa opbouwt, zal je lichaam steeds meer energie nodig hebben. Daardoor zal je stofwisseling versnellen.

6. Slaap voldoende

Bij te weinig slaap wordt de manier waarop het lichaam koolhydraten verbrandt aangetast, wat kan leiden tot glucose intolerantie, meer trek en een minder snelle stofwisseling.

Laat een reactie achter

Zorg ervoor dat u de verplichte (*) velden invult waar dit is aangegeven. HTML code is niet toegestaan.