fbpx
Fitness

De zomer staat bijna voor de deur en dit betekent dat alle winterkilo's er af moeten om weer in je bikini te passen maar dat lukt niet zo maar even met een dieet daarom hebben wij de perfecte workout voor je zodat je straks weer strak en fit in je bikini past!

Een paar goed getrainde, strakke billen en benen zijn fijn! Ten eerste voel je je fitter met een getraind lichaam. En ten tweede ziet het er natuurlijk ook mooi uit. veel vrouwen geven in elk geval de voorkeur aan een mooi gevormde kont en houden niet van een bips vol putten. Ook handig van het trainen van je benen en billen is het verhogen van je vetverbranding. Benen en billen zijn namelijk een grote spiergroep Als je die goed traint, wordt je algehele vetverbranding hoger, waardoor je makkelijker afvalt. Spieren gebruiken namelijk meer energie dan vet. Als je bijvoorbeeld op je buik vet wilt verbranden, doe je er dus goed aan om grote spiergroepen als je benen te trainen. Een grote misvatting is dat je (als vrouw) té gespierd wordt van krachttraining. Je krijgt hier juist mooie, slank gevormde benen en ronde, strakke billen van. En wie wil dat nou niet? Ben je een hardloper, dan is het ook functioneel om je benen en billen te trainen, zo haal je namelijk meer uit je hardlooptraining.

Welke vrouw droomt er niet om van dat nare buikje af te komen of sexy billen te hebben en meestal blijft dat bij dromen omdat ze vaak de verkeerde oefeningen doen of veel te lang de zelfde oefeningen doen.Blijkbaar zijn deze dames niet bekend met core training want met Core training train je veel meer dan alleen maar je buikspieren.speciaal voor de vrouwen die graag meer uit hun training willen halen hebben wij een workout gemaakt die jou helpt om sexy billen en een strakke buik te trainen.

Veel vrouwen kunnen zichzelf lastig motiveren om meer te bewegen. Hiervoor is de Fitbit Flex een perfecte oplossing. Je moet namelijk dagelijks 10.000 stappen zetten. Dit is het doel van de activiteit tracker. Doordat je de fitbit armband op hebt wordt jer aan herinnert en eerder door gemotiveerd om dagelijks je stappen te zetten. Je hebt geen excuses meer dat je het zult vergeten. Wanneer jij je doelen dagelijks behaalt.

Een ander voordeel is dat het ook aangeeft dat je genoeg water moet drinken. Het houdt namelijk alle data bij via bluetooth. Naast het lopen is gezond eten en drinken namelijk van vitaal belang om goed af te vallen. Inmiddels zijn er meer dan 350.000 voedsel soorten toegevoegd aan de database van Fitbit waardoor het beter kan zien hoeveel calorieën je verbrandt en of je gezond eet. Jij geeft namelijk aan wat je eet en het systeem geeft aan hoeveel calorieën en voedingstoffen het bevat. Hiermee houdt het goed bij of je gezond eet of niet.

Wees slim en ook verstandig en werk aan een mooier en beter lichaam. Het is niet alleen geweldig om er sexy en aantrekkelijk uit te zien. Het is ook heerlijk om alle kleren aan te kunnen doen waar je altijd van gedroomd hebt. Geen vetrolletjes en geen dikke buik meer!

Het is de moeite waard om buik oefeningen te doen om zo een goddelijk lichaam te krijgen. Daarnaast is het voor je gezondheid natuurlijk tien keer beter om niet teveel lichaamsgewicht te hebben en overtollig vet rondom je buik en heupen!

Door het doen van buikspieroefeningen kun je jouw buikspieren naar voren laten komen. Ook kun je weer een mooie strakke en platte buik krijgen. Het is een kwestie van voldoende trainen en ook om volop buikvet kwijt te raken. Wat je vaak ziet is dat bij het doen van de buikspier trainingen er volop getraind wordt gericht op de rechte buikspieren.De schuine buikspieren worden vaak vergeten zonder dat je er erg in hebt. En dat is natuurlijk jammer. Het is belangrijk om alle buikspier groepen volop aandacht te geven. Zo krijg je een mooie, sexy en zeer aantrekkelijke buik.Wij hebben een mooi schema voor je gemaakt die alle buikspieren trainen en je hoeft er niet voor naar de sportschool, aan het werk dus om een geweldig lichaam en een mooie sexy buik te krijgen.

Je ziet hem in bijna iedere sportschool, de leg adductor. Een apparaat dat veelal gebruikt wordt door vrouwen, maar ook af en toe een enkeling onder de mannen. Met de leg adductor train je je heupen maar is dit ook een goede keuze?

De meningen zijn er heel erg over verdeeld of je de leg adductor nu wel of niet moet gebruiken en of het wel van toegevoegde waarde is om hem te gebruiken.

Tijdens het sporten zie je er over het algemeen niet op z’n best uit. Je krijgt een rood hoofd, begint te zweten en trekt moeilijke gezichten. Je kunt je uiterlijk nog een beetje opleuken, door het kiezen van leuke sportkleding. Ook make-up zou nog iets kunnen bijdragen aan je look. Blijkbaar vinden veel vrouwen dit belangrijk tijdens het sporten want uit een onderzoek blijkt  dat een kwart van de vrouwen volledig opgemaakt naar de sportschool gaat. Dat blijkt uit een onderzoek onder 1.907 vrouwen met een sportschoolabonnement.  Van de vrouwen die toegaven geheel opgemaakt hun workout te doen, zegt 38 procent dat ze nooit de deur uitgaan zonder make-up.

Dat het lichaam van een vrouw anders in elkaar steekt dan van een man is geen nieuws. Dit verschil in lichaamsbouw leidt ook tot andere fysieke prestaties. Vandaar dat er meestal twee categorieën (M en V) in de sport zijn. Maar waar zitten die verschillen in het lichaam nu precies.

Hoor jij vrouwen onderling weleens vragen hoeveel keer ze kunnen bench pressen (bankdrukken dus)? Het antwoord is waarschijnlijk: “Geen één.” Vrouwen doen dat heel vaak niet. En dat is jammer. Opdrukken is echt niet alleen voor mannen. Juist ook het trainen van je borstspieren, de bovenste helft van je lichaam, mogen vrouwen niet overslaan.

Op het gebied van borsten lopen de smaken enorm uiteen. Zo houdt de één van grote borsten, terwijl de ander juist de voorkeur geeft aan kleine borsten. Wel is vrijwel iedereen het erover eens dat borsten – ongeacht het formaat – stevig en strak moeten zijn en juist vooral niet moeten hangen daarom is het voor vrouwen heel belangrijk dat ze hun borstspieren trainen.

Lunges behoren tot de beste manieren om je onderlichaam te trainen. Als je ze regelmatig doet, train je vooral je bilspieren, je quadriceps aan de voorzijde van je bovenbenen en je hamstrings aan de achterkant. Misschien niet zo populair als squats, maar als je het goed uitvoert zeker zo effectief om je prestaties te verbeteren of sterkere en sexier benen te krijgen.

De meest vrouwen vinden het vervelend om de lunges oefening te doen doen met een barbell. Althans, de meeste vrouwen vinden het  behoorlijk zwaar wanneer ze veel herhalingen moeten doen. Maar het is wél effectief en waarom dat zo is ga ik je in dit artikel uitleggen!

Naast verslaving die de laatste tijd opkomen zoals gameverslaving zien hulpverleners steeds meer mensen die verslaafd zijn aan sporten, bigorexia genoemd. Je bent een sportverslaafde als je overdreven veel bezig bent met trainen en/of sportief presenteren.

De superfoods-rage is nauwelijks uitgewoed of een nieuwe hype dient zich aan: fitnessen. Vooral (jonge) vrouwen willen scoren met een strak lijf. Maar er klinken ook waarschuwingen: prima, zo'n sixpack, maar sporten kan ook een verslaving worden.

Ze hebben het over een killerbody en 'droog zijn'. Hun sixpack is hun virtuele visitekaartje en tevens statussymbool: Twitter en Instagram staan er vol mee. 's Avonds hangen ze liever aan de apparaten dan onder de tap.
Sportscholen puilen uit hun voegen; blogs met namen als Fannetiek, FitnessChicks en WorkThatEs schieten als paddenstoelen uit de grond.

Op Instagram en Facebook word je doodgegooid met de ene ronde bil na de andere met daarbij de woorden ‘yeah, she squats’. Squaten is dé ultieme biloefening en in dit artikel zal ik je uitleggen waarom elke vrouw hem zou moeten doen.

Pagina 4 van 10

 

lady power smaken banner  afslank smoothie banner