fbpx

Snel afvallen met 2BSlim

Beoordeel dit item
(3 stemmen)

Snel afvallen. Dat is iets waar veel mensen van dromen, en toch is het mogelijk!
Iedereen die met afvallen bezig is doet dat op zijn manier, de ene vermijd koolhydraten en de ander eet geen suiker meer en sommigen gaan bijna helemaal niets meer eten, maar al deze dingen zullen je niet echt helpen met snel afvallen. Hoe moet het dan wel ?

Voldoende dagelijkse beweging

Voldoende dagelijkse beweging is heel belangrijk. Ga bijvoorbeeld lekker wandelen en probeer dan eens 10.000 stappen te zetten, want uit diverse onderzoeken is gebleken dat het zetten van 10.000 stappen op middelmatige intensiteit veel effectiever is voor je gezondheid én om vet te verbranden. Dit komt omdat je met fitness vooral koolhydraten verbrandt maar weinig vet. Je gaat pas vet verbranden bij middelmatige inspanning op zo'n 60 tot 70% van je maximale hartslag. Het zetten van 10.000 stappen per dag is geen boodschap die zomaar uit de lucht is komen vallen. De Japanse arts Yoshiro Hatano toonde aan dat mensen die dagelijks voldoende bewegen een betere gezondheid hebben. Hij besloot toen de minimale hoeveelheid beweging per dag uit te drukken in het aantal stappen.

Met wandelen verbrand je zo'n 520 calorieën per uur. De verbranding start na zo'n 2.200 stappen. Dit komt neer op ongeveer 20 minuten lopen. Terwijl je met fitnessen slechts 250 calorieën per uur verbrandt. Wandelen is dé makkelijkste en veiligste vorm van lichaamsbeweging en kost geen geld. Met een stappenteller kun je heel makkelijk bijhouden hoeveel je dagelijks loopt.

Hoeveel calorieën krijg jij binnen op een dag?

Als je wilt afvallen is het belangrijk dat je minder eet dan je lichaam nodig heeft. Maar dat betekent niet dat minder calorieën altijd goed is.

Je lichaam kan ook te weinig energie binnenkrijgen. Hierdoor gaat je lichaam zich beschermen tegen een hongersnood. Je stofwisseling wordt trager om energie te sparen. Je lijf gaat zuiniger om met iedere calorie en zal sneller geneigd zijn om energie op te slaan.

Omdat je lichaam denkt dat er een voedseltekort heerst gaat het steeds zuiniger om met energie. Het zal proberen zoveel mogelijk energie te onttrekken uit iedere hap. En als dat niet lukt, dan begint je lijf je spierweefsel langzaam te verbranden. Geen goede zaak, want minder spierweefsel zorgt voor een nog tragere stofwisseling!

Wat mag je eten

Eigenlijk mag je bijna alles wel eten, maar let gewoon op wat je eet en hoe veel je eet en probeer veel variatie in je voeding te brengen zoals het eten van havermout als ontbijt of Brinta en natuurlijk ook volkorenbrood. Eet bij het avondeten niet elke dag vlees, maar eet ook eens een vleesvervanger of vis en wissel af met volkorenpasta , aardappels en zilvervliesrijst. Eet ook zo veel mogelijk verse groente en fruit.

De lunch is ook heel erg belangrijk. Daar gaat het vaak fout, want bijna iedere vrouw die op haar gewicht let, eet tijdens de lunch een heerlijke salade, want dat is zo gezond, maar dat is niet helemaal waar. Bij die salade hoort ook een saus of dressing en daar zit gemiddeld op 1 eetlepel 4,17 gram vet , 1,53 gram koolhydraten, 0,06 gram eiwitten en toch al gauw 1 tot 2 gram suiker. Totaal goed voor 43 kcal en die zelfde fout word ook gemaakt bij het avond eten, want wij houden nu eenmaal van sausjes, of dat nu door de salade of over het vlees van de BBQ gaat, een heerlijk sausje maakt alles veel lekkerder. In de gewone supermarkt sausjes zitten wel heel veel verborgen calorieën met te veel vet, suiker en koolhydraten die direct naar je vetopslag gaan en die de meeste vrouwen terug gaan zien op hun buik, billen en benen.

naamloos

2BSlim

Je zal vast wel eens gedacht hebben “was er maar een saus die net zo lekker is, maar die mij niet voorziet van al die calorieën, koolhydraten, vetten en suiker, waarmee ik gewoon normaal kan blijven eten en toch gewicht kan verliezen. Dat kan nu met de sauzen van 2BSlim.

Deze sauzen van 2BSlim bevatten 0% vet, geen suiker, maar wel 100% smaak. Ze bevatten slechts 1 calorie per portie. Verder zijn ze gluten- en lactosevrij en geschikt voor vegetariërs en veganisten.

De 2BSlim sauzen zijn verkrijgbaar in de smaken:

lees meer en bestel 2BSlim Yonnaise

lees meer en bestel 2BSlim Chocoladesaus

lees meer en bestel 2BSlim caramelsaus

lees meer en bestel  2BSlim Aardbeiensaus

lees meer en bestel 2BSlim Chilisaus

lees meer en bestel 2BSlim BBQ saus

lees meer en bestel 2BSlim Ketchup

lees meer en bestel 2BSlim Cocktailsaus

lees meer en bestel 2BSlim Tomaat Basilicum

lees meer en bestel 2BSlim Caesar dressing

lees meer en bestel 2BSlim Knoflooksaus

lees meer en bestel 2BSlim Balsamico

Conclusie

Snel afvallen is niet een kwestie van uithongeren maar een combinatie van de juiste hoeveelheid calorieën en een goede variatie in je voedingspatroon en voldoende beweging. Met de sauzen van 2BSlim kan er tijdens het afvallen ook weer genoten worden en zo wordt het afvallen weer een stuk leuker en zijn de sauzen van 2BSlim een perfecte aanvulling op je voeding om snel af te vallen.

702cc592 eb4a 4cca 9e69 ee6131427abb abb5a960 02f1 4daf afab 9418f80ece3f

Lees 2085 keer

 

lady power smaken banner  afslank smoothie banner