fbpx

body power girls

Welkom bij Body & Power

Body & Power is het grootse en populairste  online blog van Nederland op gebied van gezonde voeding en fitness, maar Body & Power is meer want het staat ook garant voor de verkoop van de beste supplementen zoals whey eiwitten, creatine, vitamine en omega 3. Waar veel andere bedrijven veel ongezonde toevoegingen toevoegen aan hun supplementen om de prijs zo laag mogelijk te houden zorgen wij er juist voor dat er in onze supplementen enkel de beste grondstoffen worden gebruikt waardoor  ze van hoge kwaliteit zijn. Naast de hoge kwaliteit zijn onze supplementen ook nog eens zeer scherp geprijsd.

Dagelijks worden wij door duizenden bezoekers bezocht en bereiken we via social media, zoals Facebook nog meer sportieve bezoekers. Wil je afvallen, aankomen, anders en bewuster met voeding omgaan? Dan ben je voor fitness en voedingsadvies bij Body & Power aan het juiste adres, wij coachen en helpen jou op weg naar jou perfect body. 

Fitness schema en voedingsschema op maat

Naast supplementen kunnen wij je ook helpen met je voeding en training want een voedingsschema en fitness schema op maat is met afstand de beste manier om jouw fysieke doelen te bereiken. Je kunt nog zo hard trainen, maar zonder de juiste voeding, supplementen en training blijft resultaat uit.

Gratis fitness schema voor spiergroei, bodybuilding en snel afvallen

Bent u op zoek naar een gratis fitness schema ? Wij hebben fitness schema's die speciaal zijn ontworpen en voor elke doel zoals: fitness schema afvallen, 5x5 fitness schema voor meer spiergroei, Bodybuilding schema's, Fitgirl schema, Fulbody schema  3 dagen per week voor een goed begin. Ook hebben we trainingsschema voor gevorderden zoals een fitness schema 4 dagen, fitness schema 5 dagen en een fitness schema voor 6 dagen per week. Een crosstrainer schema of roeitrainer schema voor iedereen die snel wil afvallen met cardio oefeningen. en voor de sporters die snel vet willen verbranden hebben we een speciaal fitness schema voor sixpack trainen en buikvet wegtrainen, cellulitis weg trainen en lovehandles weg trainen of Mooie billen en benen trainen. We hebben ook het ultime fitness schema van the rock ( Dwayne Johnson ) en dit allemaal gratis!

Gezonde voeding en matabolisme verhogen voor snel afvallen.

Maar niet alleen op het gebied van training en schema's kunt u bij ons terecht maar ook voor advies over gezonde voeding zoals, waar zitten de meeste eiwitten in en welk brood is gezond. Gezonde recepten voor een gezond ontbijt, gezonde snacks of een gezonde lunch. Havermout recepten om de dag gezond te beginnen. 400 kcal maaltijden en 500 Kcal maaltijden als u wilt afvallen. Maar we vertellen je ook hoe je jouw metabolisme kunt verhogen. genoeg informatie dus om echt gezond te eten en te leven.

Welke supplementen?

Supplement zijn heel belangrijk voor het opbouwen van spieren maar ook als je aan het afvallen bent. op deze pagina vindt je uitleg en advies over welke supplementen voor jou belangrijk zijn om je doel te berijken.

men sups body power 300x266                         woman subs body 300x266

 

Jazmine Garcia is een van de bekendste fitness bloggers van America en een grote hit op youtube. Haar filmpjes en blogs worden door vele fitness fans over heel de wereld gelezen en bekeken. En ook haar modellencarrière zit in de lift, maar dit succes is voor Jazmine niet zo maar even komen aanwaaien. Jazmine verloor op 15 jarige leeftijd op tragische wijze haar moeder en ze belande in een neerwaartse spiraal en depressies. Ze leed een aantal jaren aan een eetstoornis en uiteindelijk belande ze in het ziekenhuis. Vanaf dat moment besefte ze dat ze het roer moest omgooien en ze begon met gezond eten en ging naar de sportschool, maar in het begin had ze echt moeite om haar zelf te motiveren en regelmatig wilde ze opgeven, maar toch zette ze door en met succes want het lichaam wat ze nu heeft daar zou menig vrouw mee willen ruilen. Door haar eetstoornis had ze bijna compleet geen billen meer en daar heeft ze jaren aan gewerkt met voeding en een speciaal fitness schema om die in perfect shape te krijgen. En wij hebben dat schema voor jou.

Anllela Sagra is ooit begonnen als fotomodel en daar voor moest ze haar lichaam in perfecte vorm houden. En dat deed ze door regelmatig te trainen en gezond te eten, maar Anllela werd echt verliefd op fitness. En ze was op den duur meer in de sportschool te vinden dan op een fotoshoot. En daarom besloot ze het gewone modellen werk te laten voor wat het was en zich helemaal te richten op Fitness. En zo werd ze het eerste professionele fitness model van colombia. En Anllela groeide uit tot het populairste fitness model op youtube en instagram en veel dames zien haar als voorbeeld. En ook jij kunt nu trainen als Anllela Sagra want wij hebben het fitness schema waar ze jaren mee gewerkt heeft voor jou samengesteld.

Ashley Nocera is een van de bekendste professional Bikini Athlete uit America. En daarnaast is ze ook een grote hype op instagram en YouTube, maar dit succes is niet komen aanwaaien, daar heeft ze flink wat tijd in de sportschool en energie in moeten steken, maar het resultaat mag er zijn want Ashley Nocera heeft een geweldig mooi getraind lichaam. En ook jij kunt nu trainen als Ashley want wij hebben het fitness schema waar ze jaren mee gewerkt heeft voor jou samengesteld.

Brede gespierde schouders, welke man wilt dat nou niet? Toch lukt het de meeste mannen niet om gespierde schouders te krijgen. Er zijn veel manieren om je schouders te trainen, maar het is bijna niet mogelijk om alle schouder spieren met één oefening te trainen dus is het belangrijk dat je voldoende variaties in je fitness schema opneemt om je schouders te trainen, maar de meeste mannen trainen hun schouders te weinig of verkeerd, waardoor het maar niet lukt om mooie gespierde schouders te krijgen. Maar hoe moet het dan wel?

Iedere man die traint in de sportschool heeft wel eens gehoord van de term “leg day”. Op deze dag zouden je benen getraind moeten worden, maar de meeste slaan deze dag het liefst over. En dat is jammer want het trainen van je benen is heel belangrijk. Maar hoe kun je de benen nu het beste trainen?

De meeste mannen in een sportschool trainen hun biceps, triceps, schouders en borstspieren. Een spiergroep die nogal eens wordt vergeten of te weinig wordt getraind is de rug. En dat is jammer en ook niet echt slim, want je rug is een belangrijke spier. Waarschijnlijk zelfs een van de belangrijkste spieren.

Er wordt vaak gedacht dat als een man aan fitness doet hij aan het trainen is om een super gespierde bodybuilder te worden, maar 80% van de mannen heeft helemaal de behoefte niet om een bodybuilder te worden. De meeste willen gewoon een mooi fit lichaam met mooie spieren. Maar hoe moet je nu fitnessen als man, want de meeste trainen nog steeds verkeerd.

Voor veel krachtsporters is de winter een tijd om te bulken om meer spiermassa op te bouwen. Als je gaat bulken is een goed fitness schema heel erg belangrijk. maar hoe kun je nu eigenlijk het beste trainen als je aan het bulken bent om meer spiermassa op te bouwen?

De meeste vrouwen willen geen sixpack, maar wel een mooi strakke platte buik en de meeste zijn dan ook heel druk in de sportschool bezig met het doen van situps en sommige proberen ook nog de speciale buikspierapparaten even uit, maar werken deze oefeningen en apparaten wel of zijn er betere oplossingen om een mooie strakke buik te krijgen als vrouw?

Full-body training is al jaren een populaire manier van trainen voor veel vrouwen. Het is voor veel vrouwen zelfs de beste manier om te trainen. Voor full-body training is 3 keer trainen per week voldoende.

Bij een full-body training wordt er met name gebruik gemaakt van compound oefeningen. Deze oefeningen zorgen voor de meeste spiergroei. Isolatie oefeningen die meer gedaan worden bij split trainingsprogramma’s hebben minder invloed op de totale spiergroei. Voor veel beginnende dames is eens per week isolatie training van een spiergroep niet voldoende voor spiergroei. Met een full-body trainingsprogramma wordt iedere spiergroep 2 tot 3 keer per week getraind wat voornamelijk voor beginners een voordeel levert. Full body-training stelt je in staat in slechts 3 dagen, 3 keer je hele lichaam te trainingen

Net als veel vrouwen, wil jij waarschijnlijk weten wat nu het BESTE trainingsschema is.Ik geloof niet in het ‘beste’ of meest succesvolle schema voor wie dan ook. Het hangt echt af van je eigen persoonlijke doelstellingen en belastbaarheid. Wel is het zo dat er bepaalde elementen zijn die de geweldige schema’s van de middelmatige scheidt en de middelmatige van de slechte. In dit artikel leggen we uit welke onderdelen belangrijk zijn voor vrouwen in een fitness schema.

Denk je dat je al sterk genoeg bent als manof vrouw en heb je wel zin in een echte fitness uitdaging? probeer dan is dit 6x6 fitness schema.

Dit fitness schema is simpel met simpele oefeningen zoals een echt fitnes schema moet zijn, maar de uitvoering is echt pittig en zeker niet simpel ,maar daar krijg je dan ook flink wat spiermassa en kracht voor terug.

Pagina 1 van 2

 

lady power smaken banner  afslank smoothie banner