fbpx

Het billen schema van Jazmine Garcia

Beoordeel dit item
(3 stemmen)

Jazmine Garcia is een van de bekendste fitness bloggers van America en een grote hit op youtube. Haar filmpjes en blogs worden door vele fitness fans over heel de wereld gelezen en bekeken. En ook haar modellencarrière zit in de lift, maar dit succes is voor Jazmine niet zo maar even komen aanwaaien. Jazmine verloor op 15 jarige leeftijd op tragische wijze haar moeder en ze belande in een neerwaartse spiraal en depressies. Ze leed een aantal jaren aan een eetstoornis en uiteindelijk belande ze in het ziekenhuis. Vanaf dat moment besefte ze dat ze het roer moest omgooien en ze begon met gezond eten en ging naar de sportschool, maar in het begin had ze echt moeite om haar zelf te motiveren en regelmatig wilde ze opgeven, maar toch zette ze door en met succes want het lichaam wat ze nu heeft daar zou menig vrouw mee willen ruilen. Door haar eetstoornis had ze bijna compleet geen billen meer en daar heeft ze jaren aan gewerkt met voeding en een speciaal fitness schema om die in perfect shape te krijgen. En wij hebben dat schema voor jou.

Jazmine Garcia before  Jazmine Garcia 03 768x1024

Het billen Fitness schema

Jazmine traint haar billen 3 keer per week

Bulgarian Split Squat, 3-4 sets of 10-12 reps
Wide Stance Barbell Squat, 3-4 sets of 10-12 reps
Romanian Deadlifts, 3-4 sets of 10-12 reps
Kettlebell Goblet Squat, 3-4 sets of 10-12 reps
Smith Machine Step-Up, 3-4 sets of 10-12 reps
Cable Glute Kickbacks, 3-4 sets of 10-12 reps

Het voedingsschema

Jasmine probeert dagelijks 35g vet 130-190g koolhydraten 100g proteine binnen te krijgen.

1) Jasmine start haar dag meestal met Een kwart volkorenbrood met pindakaas ( naturel)
2) Als tweede maaltijd neemt ze een chocolade protein smoothie
3) Als derde maaltijd neemt ze 170 gram kip met 50 gram bruine rijs en 150 gram groente.
4) Als vierde maaltijd neem ze 4 tot 6 eiwitten ( het witte gedeelte van een ei )
5) Als zesde maaltijd neem ze 100 gram eiwitten ( het witte gedeelte van een ei ) en een heel ei met 3 stukjes kalkoen bacon

Jasmine drinkt minimaal 3 liter water per dag!

Supplementen

Jasmine gebruik zoals alle Bikini Athlete en vrouwen die succes willen bereiken met fitness sportvoeding. Ashley gebruikt voornamelijk Whey Eiwitten, ZMA en L-Carnitine en een Fat Burner. En regelmatig ook BCAA.

Woman's Fit Pakket

Wil je ook graag dit schema gaan trainen en succes behalen dan raden wij het het Womans’s Fit Pakket aan. Met dit pakket krijg je de juiste supplementen binnen die je nodig hebt.

Lees meer over: Woman's Fit Pakket

 

Lees 1437 keer
Meer in deze categorie: « Het Fitness schema van Anllela Sagra

 

lady power smaken banner  afslank smoothie banner